💊💉تمرینات ورزشی برای جلوگیری از بی اختیاری ادراری:

🔮پزشکان توصیه می کنند که این تمرینات ورزشی را بطور مرتب برای تقویت عضلات کمک کننده به کنترل دفع ادرار انجام دهید. این ورزشها به نام تمرینات ورزشی کِگِل ( Kegel ) هم شناخته می شوند. این تکنیک ها مخصوصاً در مورد بی اختیاری استرسی مؤثر است اما ممکن است به بی اختیاری فوری نیز کمک کند.

برای انجام تمرینات ورزشی عضلات کف لگن، تصور کنید که می خواهید جلوی خروج ادرارتان را بگیرید، سپس:

💊 عضلاتی را که برای جلوگیری از دفع ادرار استفاده می کنید، محکم و منقبض کرده و ۵ ثانیه این انقباض را حفظ کرده و بعد برای ۵ ثانیه رها کنید. ( اگر خیلی برایتان مشکل است، با ۲ ثانیه حفظ انقباض و ۳ ثانیه رها کردن ، شروع کنید.) بتدریج انقباض را در هر بار برای ۱۰ ثانیه حفظ کنید.
💊هدف، انجام ۳ دوره از این تمرین در روز و در هربار ۱۰ مرتبه انجام تمرین است.
#اورولوژی #اورولوژیست #ارولوژی #ارولوژیست #ناباروری #ناتوانی_جنسی #پروستات #سنگ_کلیه #سنگ_شکن #ادرار #هماچوری #زودانزالیIMG 20190128 074708 820 300x201 -

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *