ده قانون برای پیشگیری از خطر بروز سنگ
۱-وزن خود را در حد ایده آل نگه داشته و روزانه به طور منظم و در هوای باز ورزش کنید.
۲-روزانه به میزان کافی آب بنوشید به طوری که ۲ لیتر در روز حجم ادرارتان باشد.
۳-مصرف پروتئین های گوشت قرمز و مرغ را به حدود ۲۰گرم در روز محدود کنید.
۴-در روز حدود ۴۰ گرم پروتئین گیاهی مصرف کنید.
۵-هر روز میوه و سبزیجات بخورید و از محصولات غنی از اگزالات بپرهیزید.
۶-شیر و محصولات لبنی را در حدی بنوشید که میزان دریافت کلسیم روزانه شما به حدود ۱۰۰۰ میلی گرم در روز برسد.
۷-دستورالعمل های بین المللی مصرف چربی و کربوهیدرات را رعایت کنید.
۸-از محصولات مواد غذایی تازه و منجمد استفاده کنید، و از مصرف غذاهای از قبل پخته شده و / یا مواد غذایی کنسرو شده اجتناب کنید.
۹-از مصرف خودسرانه مکمل های غذایی بپرهیزید و از داروها و مکمل ها تنها تحت نظارت پزشکی استفاده کنید.
۱۰-تا آنجایی که ممکن است از وقایع پراسترس زنگی اجتناب کنید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

دوست دارید به بحث ملحق شوید؟
Feel free to contribute!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *